18 april

Nu känner jag att förkylningen ändå håller på att sluta. Eller iaf på god väg, är fortfarande snorig och så, men inte alls hängig längre. Så jag tog en lång promenad förut. Var ute och gick i säkert en och en halv timma. Det gick extra bra idag eftersom det var Digilistan på radion med och det gör ju att man inte tänker på att man går. Gick även förbi amanda en sväng med, men ska träffa henne ikväll med, så pratade inte så länge. Det var lagom varmt för att gå idag, men det blåste alldeles för mycket tyvärr. Så hur jag än gick så hade jag alltid motvind ändå. När jag kom hem var det så skönt på baksidan att jag tog fram en solstol och la mig en stund. Lyssnade färdigt på topp 10 på Digilistan i solen och det var underbart skönt. Men tyvärr så dök det upp en himlans massa moln, så det blev kallt. Då gick jag in istället. Nu ska jag kolla på hockeyn från igår och se om jag ser mig själv. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska träffa amanda ikväll iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0