17 april

Nu är det dags för match!! :) Hv71 mot DJURGÅRDEN och jag ska vara där! Har haft sån tur att få biljetter p g a pappas föredetta leverantör. Så himla gött! Så åker ner till Jönköping nu och Kinnarps arena. Det sägs att alla ska ha vita t-shirts på sig där. Pappa och jag sitter ju med hans leverantör och det är vid alla som har årskort och sånt. Vi kommer nog vara dom enda som sitter med blåa tröjor på oss där, haha. Vi kommer ju definitivt synas bland allt vitt :) Så kolla efter oss på tv:n. Men jag har ingen tid att skriva, måste åka nu. Ska försöka mobilblogga lite när vi är där, men det brukar inte funka så vi får se hur det blir med det. Det ska bli så frukstansvärt kul och jag hoppas på vinst ikväll med, även fast det kommer bli svårt. Men iaf, HEJA DIF!















Kommentarer
Postat av: emilia

hur fan orkar du lägga ner tid på att måla naglarna sådär!? pucko:P



skitsnygg frill idag! :)

2010-04-17 @ 13:56:08
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/
Postat av: hannah

det tog inte så lång tid emilia. Vissa kan det där med att måla naglarna, haha!

2010-04-17 @ 22:10:16
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0