15 april

Det verkar bara bli värre och värre med förkylningen och det gör mig galen. Så vi får hoppas att jag kan jobba imorn, jag får knarka tabletter, ha med nässpray och ta min super-hostmedicin. Då märker nog ingen att jag är sjuk, haha. Nu sitter jag i soffan och gör ingenting. Har precis målat naglarna med mitt nya favoritnagellack! Köpte det Nude-färgade i förrgår och jag bara älskar det. Jag gillar när det inte syns att man har nagellack, men att det ser så fräscht ut. Så det kommer att användas flitigt! Nagellacket heter IsaDora Creamy Nude :) Kollade på en grymt bra film förut med den underbart snygga Zac Efron. 17Again hette den och den måste ni bara se.

Ska nog bara stanna inne i eftermiddag, blir inget sporthallen idag skulle jag tro. Vi får främmande ikväll, så jag ska greja lite tills dess. Ska göra aioli och lite annat till grillningen. Hoppas bara vädret håller i sig :) Sen är det ju självklart hockey ikväll. Finalserien börjar och det känns underbart! Så börjar uppladdningen inför den redan nu. Har DJURGÅRDStröjan på mig och är laddad till tusen! Vinn den här skiten nu DIF. || Har biljetter till matchen i jkpg på lördag, jippi! :) ||

Skriver mer senare ikväll. Blir nog efter hockeyn.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0