Dagens...


TRÅKIGA MÄNNISKOR, EGOISTER, PERSONER SOM LJUGER OCH UNDANHÅLLER
Det är människor som alltid ska bajsas på tycker jag. Jag blir så förbannat trött på alla människor som bara "jo, men jag vill hänga med" och sedan "Ehh, jag orkar inte, jag tror jag stannar hemma". Det är väl bara att ta arslet ur och hänga med på saker. Man bestämmer grejer och sedan bara ångrar sig, då är det väl lika bra att säga nej på direkten. Hålla på att vela fram och tillbaka, bestäm dig för faan! Sedan till dessa jävla egoister som "bara jag har det bra så skiter jag i alla andra" typ. Bara dom får göra roliga saker så struntar jag i om de andra inte får göra det. Jag kan inte fatta att det ska vara så svårt att vara glad för andra och låta andra vara glada utan förstöra det för varann. T ex när någon får ett nytt jobb så kan det väl inte vara så förbannat svårt att vara glad för den istället för att deppa och säga onödiga saker som att "hur kan du få det jobbet?" "Men det kan väl inte du nåt om". Var glad för andra istället för att vara en neggopeggo person som bara tjurar (vet att jag själv också kan tjura, men inte faan för att något bra hänt någon annan). Till sist vill jag säga lite om personer som ljuger och undanhåller saker för en. Det är så irriterande att få reda på saker av alla andra istället för från personen i fråga. Att det ska vara så svårt att berätta saker utan att man alltid ska behöva fråga för att få reda på något. Och när man sedan frågar så får man bara reda på en liten del av det och så måste man fortsätta fråga. Man kan faktist vara lite öppen ibland. Man får alltid reda på allt i slutändan ändå!!

Det var allt jag ville säga, det blev inte så elakt ändå. Hade tänkt att hänga ut några av mina egna vänner (tyvärr) här i bloggen i det här inlägget, men jag ångrade mig. Hoppas att några känner sig träffade iaf och kan bättra sig. Nu struntar vi i det här. Nu ska jag kolla Ugly Betty. Lägger in bilder på min nyårsklädsel senare.
Puss&Kram







Kommentarer
Postat av: elinmahrs

hur gör du dina fina H' by Hanna??

2009-12-29 @ 23:05:32
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: hanna

du är inte ensam om att fråga.

jag kan förklara på torsdag :) puss

2009-12-29 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0