TATUERINGSDAGS!

Idag har varit lite av en slappardag. Var på besök hos tandläkaren imorse och det gick finfint.
Men ska tillbaka nästa vecka och fixa något litet, kommer inte ihåg vad.
 
Tog precis en dusch och ska göra iordning mig lite. Ska åka in till Motala om en liten stund.
Ska hämta något intyg åt pappa och efter det ska jag tatuera mig!
Det blir min fjärde tatuering och det är inte jättemånga som vet om att jag redan har tre stycken.
 
Jag har ca 38 stjärnor i nacken och ner på skuldran, en text nere på ryggraden
och ett djurgårdsmärke på foten. Men ska fota allt till er en dag :)
Idag blir det några ord som ska in på min kropp.
Vart och vad får ni veta när den är färdig. Men den blir inte så stor, men väldigt fin hoppas jag :)  
 
 

Ikväll är det handbollsträning igen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0