JÄRNVÄGEN CUP 2012

Efter en tuff, men givande vecka så är det imorn dags för årets höjdpunkt!

Avverkat de två sista karlstad-dagarna och har lämnat in den sista examinationsuppgiften för den här terminen. Det känns så himla skönt att ha det gjort. Man kan nästan säga att vi har sommarlov. Endast två gånger kvar i tranås med föreläsningar, men det känns okej. Tyvärr får jag inget sommarlov, utan det blir jobb nästan hela sommaren.

Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om. Årets höjdpunkt är här! Det är dags för Järnvägen Cup i Hallsberg. Ni som känner mig och/eller är något handbollsintresserad vet vad järnvägen cup är för något. Det är en handbollscup utomhus på gräs och jag åker i år iväg med mina två pojklag, både storgrabbarna och smågrabbarna ♥ Jag kommer ha fullt upp med massa matcher på lördagen och slutspel på söndagen. Åker upp till Hallsberg imorn eftermiddag och kommer hem söndag kväll. Det är så fantastiskt kul med denna cup och jag tror att det här blir mitt 12:e år på denna cup. Har varit där både som spelare och som ledare. Jag skulle inte byta bort detta mot något, skulle hellre strunta i min egen födelsedag! 

Men som sagt, är borta hela helgen och det är bäst att sätta igång med packningen.

Ni får ha det så bra i helgen.
Kanske blir någon uppdatering här, men troligtvis bara på facebook, så kolla där! 



 

En liten bild från tidningens reportage. Ni får leta efter mig ;)   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0