HALLSBERG 2012

Hemma efter en riktigt bra och solig helg i Hallsberg med en massa handboll.
Tänker inte skriva ett långt och invecklat inlägg, utan bara några ord.



Mina stora pojkar hade en riktigt bra lördag där de blev obesegrade och vann gruppen.
De gick till A-slutspel, men det tog tyvärr stopp i åttondelsfinalen.
Men en riktigt bra lördag och en härlig helg tar vi med oss! ♥

Mina smågrabbar gick det också bra för. På lördagen vann de två matcher och förlorade en match.
De blev tvåa i sin grupp och gick därmed också vidare till A-slutspelet.
Efter en riktig rysare i kvartsfinalen på söndagen, så lyckades vi vinna efter förlängning :)
I semifinalen stog RP som motståndare och efter en jämn match lyckades RP vinna med 4 bollar.
Så en tredjeplats i en så pass stor turnering är kanonbra! ♥


Jag är riktigt stolt över alla mina grabbar efter en grym helg!



Just nu är jag helt slut, har bränt mig i både ansikte och hårbotten och är såååå trött som man bara kan vara. Packningen får jag ta hand om imorn och duscha med. Nu måste jag sova!! Gonatt på er!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0