TACK TÖREBODAFESTIVALEN!

FAN, VILKEN UNDERBAR HELG JAG HAR HAFT!
 
Kommer inte skriva en massa. Det orkar jag inte. Men jag sammanfattar helgen med en topp-lista:
1. THOMAS STENSTRÖM och bandet - helt grymma och bäst på festivalen!
2. HOFFMAESTRO - Vilket jävla liveband! Aldrig varit med om någon så bra show.
3. TAKIDA - ett band som jag inte gillade innan, men som övertygade mig med bra låtar, riktigt bra ljus och snygg sångare!
4. VIRVELVINDEN - den klart bästa virvelvinden!
 
Uggla var självklart bra, men inte med i toppen. Veronica Maggio lät som en påtänd, snuskig brud när hon pratade och gjorde inte låtarna rättvisa - besvikelse! Sen var det en massa andra band och artister som var riktigt bra! Har som sagt haft de 4 bästa dagarna på riktigt länge, trots skitväder ibland. Men med god mat, alkohol, lite sol, bad, vänner och en grym festival kan det inte bli mycket bättre!
 
 
Bjuder på lite bilder, men för er som vill se mer finns alla på facebook.
 
TAKIDA
TAKIDA
TAKIDA
THOMAS STENSTRÖM
THOMAS STENSTRÖM
SAMUEL & KARIN
ANNA & JAG & KARIN
MAGNUS UGGLA
MAGNUS UGGLA
HOFFMAESTRO
HOFFMAESTRO
HOFFMAESTRO
HOFFMAESTRO
HOFFMAESTRO
JONATAN (TRUMMIS) & THOMAS STENSTRÖM & JAG
MATTIAS & KARIN & ANNA & SAMUEL & LOLLO & PAPPA
VERONICA MAGGIO
TÖREBODAFESTIVALEN!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0