NAILOHOLIC!

Idag har varit en riktigt lång dag och jag har pluggat och pluggat och pluggat.
Är nog färdig med årets sista inlämningsuppgift och det känns fantastiskt!
Har skrivit ut den och ska vänta lite med att lämna in den.
Gör det imorn, så jag hinner kika lite mer på den. Men det blir nog bra!

Var tvungen att ta en paus förut i pluggandet och samla energi.
Det gjorde jag genom att sortera mina nagellack igen.
Minst tre gånger per år måste man göra det om man äger mer än 100 nagellack!
Efter sorteringen så äger jag nu 95 st nagellack.
När man ser alla ligga uppe på sängen, så inser man ganska snabbt att man har ett problem.
Skulle nog kalla mig själv för nagellack-o-holoic! Men så är det...
 
Här är iaf alla!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0