SHOPPING

Här kommer lite bilder från min shopping i Norrköping i onsdags.
Blev inte så mycket "roliga" inköp, men många väldigt nödvändiga.
Ser väldigt svart och tråkigt ut, men så är det. Emilia och jag hade iaf en väldigt bra dag!!
 
 
Köpte dessa snygga solbrillor inne på Style by Tyra.
Så sjukt läckra om jag får säga det själv ;)
 
Senilsnören till brillorna. Också från S b T.
 
Lite nödvändigheter från Kicks.
 
Linne och tights från Lager 157.
 
Trosor från Lager 157.
 
Hudkräm
 
 
Min absoluta favoritparfym Less is more från Make up Store
 
 
Ögonskuggan Deadly från Make up Store
 
Äntligen hittade jag en riktigt bra bikiniöverdelTwilfit
 
Korta svarta tights från Gina Tricot
 
Liten väska från Monki
 
Sedan köpte jag lite presenter. Bland annat från Lagerhaus
 
Hittade också en klänning när jag var iväg med mamma igår
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0