FREDAG

Jag är såååå uttråkad. Har typ inte gjort nåt idag och det är så tråkigt. Visst, det var kul att jobba med treorna en sväng. Men det var ju bara typ 2,5 timme. Jag blir lite imponerad av mig själv ibland. Jag är sååå bra på namn alltså. Jag vet inte hur många nya barn, föräldrar, fröknar jag träffar varje dag, men ändå lyckas jag lära mig nästan alla namn på direkten. Sen är det bara att plocka fram dom när man ska jobba på det stället. Känner mig rätt så duktig när namnen bara trillar ner sådär, haha! Ni fattar kanske inte vad jag menar, men jag är bra på att komma ihåg namn, det var allt.

Nu ska jag byta om, sen åka med mamma till Kungsvalla. Vi ska kolla när Samuel spelar fotboll med -98orna. Efter det blir det flöt och mys med Amanda :)


  MIN FINA LILLEBROR ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0