19 MARS

Godmorgon, eller god middag ska jag nog säga. Vet inte hur mycket av bloggen jag hinner med idag, men ska försöka skriva ett par inlägg iaf. Tack alla som har grattat mig både i telefon och på facebook. Det var så många, så jag har liksom inte tid att svara alla. Men ni är så snälla som tar er tid att säga grattis!

När jag vaknade så gick jag upp och åt en jättegod frukost med ägg och nybakade frallor, mumsigt. Sen satte jag på mig lite andra kläder och gå ut på en powerwalk. Var tvungen att ta ut lite pengar, så gick ner på stan och sen gick jag en runda till. Det var såå skönt ute. När det är så soligt och varmt, så glömmer man att det är fullt med snö på marken. Fick lite vårkänslor igen! Snart försvinner snön tror jag, vilket är underbart :) Nu sitter jag och kopplar av innan jag ska börja städa och ordna med lite saker. Kollar på Big Brother med lillebror :)

Vi hörs senare!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0