CASTING




Idag tar vi en tripp till Jönköping för att gå på Casting till programmet Pengarna På Bordet som ska visas på Tv4 i höst. Jag kladdade ihop en liten ansökan till det programmet för pappa och mig för någon månad sen. Sedan ringde det från Tv4 förra veckan och frågade om vi ville komma på Casting. Självklart ville vi det! Så imorgon får ni hålla tummarna för att vi kommer med i programmet och kan vinna lite pengar :D 






Det leds av Peter Jihde btw ;)

LÄS MER OM PROGRAMMET HÄR.



Kommentarer
Postat av: amanda

Hei. ja de åkte i går förmiddag =/. De bor 10 min från oslo så de bor inte mitt i, men shit det är ju helt sjukt!Jag ryser så fort jag tänker på det. Lycka till idag på castingen! puss

2011-07-23 @ 09:18:47
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: amanda

Hei. ja de åkte i går förmiddag =/. De bor 10 min från oslo så de bor inte mitt i, men shit det är ju helt sjukt!Jag ryser så fort jag tänker på det. Lycka till idag på castingen! puss

2011-07-23 @ 09:18:47
URL: http://amandastengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0