FREDAG

Hemma från jobbet. Det har gått riktigt fort idag att jobba. Konstigt det känns att komma hem när det redan är mörkt. Jag slutade vid tre idag och därför är trist när det är mörkt när man kommer hem så tidigt. Fastnade lite i en film som Pappa och Emma börjat kolla på när jag kom hem. Brothers hette den och var faktist riktigt bra. Missade första halvtimman, men fattade ändå. Den var rätt så förutsägbar, så det är ju tråkigt, men har man inget annat att göra så kan man lika gärna kolla på den. Tobey Maguire, Natalie Portman och Jake Gyllenhaal är med i den och måste säga att Jake Gyllenhaal är riktigt het i den! Jag tycker ni ska kolla på den.



Det blir ingen bowling ikväll, så vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll.
Känner att jag vill hitta på nåt. Men vi får se!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0