6 Februari

En jävla pissmorgon är vad det är.

Taggad till tusen inför toppmötet mot Norrköping idag, men min kropp vill inte samarbeta med mig över huvudtaget. Jag är nog 95% säker på att jag har åkt på halsfluss. Kan inte svälja och knappt prata. Det är ju så himla irriterande när man inte mår dåligt i övrigt. Men halsont ska inte få mig att hålla mig borta från sporthallen. Hoppas bara att jag inte smittar ner alla. Vet som sagt inte om det är halsfluss, men såhär ont i halsen har jag nästan aldrig haft. Men det skiter jag i idag!

Det är handbollsdags igen! Ett riktigt tungviktarmöte sker idag i Vadstena sporthall. Jag hoppas innerligt att vi vinner den här matchen, men vi kommer få jobba arslet av oss och slita så in i helvete. Men vi kan om vi vill!! Eller hur grabbar? Det skulle vara säsongens skönaste vinst, så det hoppas vi på!!

Matchen börjar klockan 1, så titta in i sporthallen och kolla på den. Nu måste jag börja göra mig iordning lite. Åker till sporthallen vid halv12. Vi hörs när jag kommer hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0