SÖNDAG

Just nu sitter jag hemma och kollar på handboll, Champions Leauge gruppspel. Kom hem från sporthallen för en stund sen, där det blev förlust för grabbarna med 22-20. Det var en jämn och tät match. Grabbarna slet och slet och slet, men Eskil drog det längsta strået idag. Retur mot dom redan nästa helg, då hopppas jag vi tar dom. Men bra kämpat grabbar!!

När handbollen är slut på tv:n ska jag klä på mig lite kläder och fixa till mig lite. Straxt efter 5 kommer Mamma och hämtar mig och då åker vi ut till Fivelstad Kyrka för att kolla på Julkonsert med bland annat Mormor och Moster, MYS! Sedan blir det en slappkväll för att ladda upp för en ny måndagmorgon. Tjing!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0