TIME

Sådär ni, nu är jag i Vadstena igen. Det är så fruktansvärt skönt att köra bil ibland. Man kan köra sådär "lagom" fort och sen sjunger man med radion. Eller sjunger och sjunger, jag typ skriker med till musiken. Det är såå himla kul, speciellt när det är riktigt bra musik med. Nästa gång ska ni nog få se en liten video när jag kör och sjunger, det blir nog skoj! haha...

Nu ska jag sätta på gårdagens avsnitt av Big Brother och njuta av att dom blir ännu mer skrämda. Det var så himla kul i torsdags. Tänk att det är så roligt att kolla på folk som blir rädda. Så nu hoppas jag på ännu mer skräck så jag kan få skratta lite till. Efter det ska jag hoppa in i duschen. Hörs





Sommar, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0