LÖRDAG

Sådär, nu har jag gjort iordning mig. Det blev min nya långklänning och barbent ikväll. Har inte bestämt mig för om jag ska ha mina vita spetsskor eller vita converse. Tror det blir spetsskorna när jag åker till Karlssons och dom vita conversen när jag går ut. Vill inte förstöra mina spetsskor som jag gjorde med mina beiga skor för några helger sen. Men vi får se! Det blev en naturlig sminkning med lite rosa inslag, somrigt! 

Jag har väl inte berättat vad jag ska göra ikväll. Först ska jag hem till Karlssons där det är mycket folk, bl a Karin och Elin. Där ska vi äta lite mat och bara ha en bra kväll. Sen ska vi åka in till Motala. Vet inte när, antingen åker vi till Sanna först eller så åker vi direkt till Harrys, det märks. En kanonlördag ska jag ha iaf! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0