ONSDAG

Vad dagen har gått fort även fast jag inte gjort något speciellt.

Var nere på banken tidigare idag och lämnade papper. Efter det solade jag faktist. Kände att jag behövde lite mer sol. Min hy är så dålig, så jag vet inte vad jag ska göra. Tänkte att lite färg skulle hjälpa till att få den att bli bättre, men jag vet inte, haha!! Efter jag solat åkte jag förbi Helga och Mattias en sväng, men det var ingen som var hemma. Då åkte jag istället och hämtade Alice på dagis och Colin på skolan. Vi åkte hem och åt lite glass, sedan kom Amanda hit en sväng. Vi tjatade av oss lite, sen åkte hon hem.

Jag och Alice har varit ensamma hemma ikväll, så vi har ätit mat, kollat på tv och läst Kajsa Kavat två gånger, haha. Nu sover hon, Emma är hemma och vi har kollat på Biggest Loser och Idol. Nu kollar vi på Välkommen åter och sen är det Kungarna av Tylösand vid 10. Sen blir det sängen.

Imorn jobbar jag hela dagen på Katarinaskolan. Först i en sexa mellan 8.00-13.30 och sen ska jag ha två idrottslektioner med femmor mellan 13.30-15.30. Ska bli kul att ha mycket att göra imorn! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0