ONSDAG

Har en riktigt bra tv-kväll att se fram emot :) Mycket roligt att kolla på. Först blir det Biggest Loser där det väntas lite makeovers, sen blir det Idol, Efterlyst och Kungarna av Tylösand. Så det blir att forma arslet efter soffan ikväll, haha. Så det blir min kväll. Imorn hoppas vi på jobb. Jag vill tillbaka till skolan och jobba :) Nu skriver jag inget mer ikväll. Vi får höras imorn!




Pratade med Amanda förut och hon hade ett par saker att berätta som kan leda till något bra.
Man får inte ha för höga förhoppningar, men man kan ju alltid hoppas! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för program när du gör om bilderna? :)

2010-09-22 @ 19:50:07
Postat av: hannah

Jag använder Picasa för lättare ändringar och sen använder jag Photoscape för att sätta dit ramar, stjärnor och lite annat.

2010-09-23 @ 07:53:43
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0