19 September

Var en riktigt trevlig kväll igår. Började med lite drink hemma hos mig med Karin och Amanda, sen gick vi ner till Elin vid halv7 där Emilia också var. Vi åt lite tacos och efterrätt och bara pratade en massa skit. Väldigt trevligt var det. Sen vid 10 åkte jag, Karin och Emilia in till Motala. Först åkte vi hem till Zigge där vi förfestade lite. Sanna, Marcus, Molle, Rasmus, Martina och Tobbe var där med.

Vid tolv gick vi in till stan där vi gick till Harrys. Första gången Emilia, Karin och jag kom in på 21Harrys, gött var det. Vi dansade och hade riktigt skoj, men man kände sig nästan för ung alltså. Alla var typ i pappas ålder, men det gjorde inte så mycket. Snacka om att utbudet är himla mycket bättre på 21Harrys än på 18Harrys ;) Vi gick från Harrys vid halv2 eller nåt sånt och då ringde vi Anna för skjuts hem. Under tiden träffade vi på en Narkosläkare, eller det var någon draget-fest så han var utklädd till det. Trevligt att stå och prata lite med honom. Var hemma vid halv3 och då somnade jag som en stock. Mår riktigt bra idag och det är ju skönt :)

Nu ska jag kolla på Idol och sen pyssla med lite annat. Vi hörs senare!

UPPDATE: VI TRÄFFADE SIMON INNAN VI ÅKTE HEM MED, HAN VILLE HA MED DET! ;)




Kommentarer
Postat av: emilia

jag har faktist kommit in några gånger innan, så det så!:P

2010-09-19 @ 15:12:06
Postat av: hannah

men karin och jag då!... :P

2010-09-19 @ 16:24:16
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: sanna

askul att ni kom in!! hoppas ni gör det jämt nu, hihi :)

2010-09-19 @ 19:40:50
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: sanna

askul att ni kom in!! hoppas ni gör det jämt nu, hihi :)

2010-09-19 @ 19:40:57
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: Simon svensson

Jag trodde jag skulle vara med på bloggen?!=( haha

2010-09-19 @ 23:37:42
Postat av: hannah

vänta lite då ;P

2010-09-19 @ 23:41:30
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0