TORSDAG

Förlåt för mitt dåliga bloggande idag. Men som jag skrev imorse så har jag inte mått bra idag, därför var jag väldigt trött när jag kom hem från jobbet. Förresten så var vi på teater idag på folkhögskolan och det var riktigt roligt. Det handlade om en massa djur i en skog. Och ni skulle ha sett snigeln, han pratade långsamt och gick långsamt. Jag höll på att garva ihjäl mig , haha! Sen efter det fick vi frukt och saft. Såklart kunde vi inte dricka saft utan att någon skulle spilla, så jag var tvungen att hämta servetter. När jag gick så hamnade jag efter snigeln och jag kan säga att han fortsatte spela sin roll fullt ut även efter teatern. Han gick så långsamt fram till servetterna och jag kunde inte hålla mig för skratt. Ni skulle ha varit med, det är mycket roligare om man var med. Tänk att man aldrig blir för gammal för barnteater, haha!

Har iaf haft en riktigt bra dag, trots att jag inte mått bra. Det var ju bara att bita ihop. Hade faktist riktigt roligt på vitsippan, trivs nog bra där med :) Har jag precis kollat på Paradise Hotel och nu sitter jag och kollar på Vampire Diaries. Efter det blir det Criminal Minds och sen Robinson på play. Sen ska jag sova. Ska försöka sova mig frisk :) Imorn ska jag in till Motala en sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0