How are you?

Så, nu har det äntligen lugnat ner sig hos mig. Hemma från handbollen och sitter nu i soffan och tar det lite lugnt. Har suttit och skickat en massa mail, pratat med handbollsföräldrar, grejat med handbolls-vm, skaffat en ny mail (ÄNTLIGEN!), ätit lite mat och ordnat med andra saker. Nu har det lugnat ner sig och och jag tänkte bara kolla på tv.

Sitter och kollar på Robinson just nu och efter det ska jag kolla på Vampire Diaries som jag spelat in. Sen ska jag duscha och efter det kolla på reprisen av Paradise Hotel. Tycker inte att årets P H är så bra som det förra och det mäter sig inte alls med det danska P H. Men måste glo lite, följer det inte slaviskt iaf.

Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Jobbar imorn, vi hörs!!






Kommentarer
Postat av: emilia

nä, tycker inte heller de är bra. tråkiga människor!

2010-10-14 @ 21:10:41
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0