20 Oktober

Då var det dags för jobb igen. Har sovit som en stock och därför var jag inte alls trött när jag vaknade. Hade inga som helst problem med att gå upp och det är alltid skönt. Nu har jag ätit frukost och tagit på mig lite kläder. Jag har på mig mina nya tights från H&M, dom som är typ svarta med massa vita och gråa fläckar på. Jag tror att ni kanske förstår. När jag gick ut i vardagsrummet så sa min lillasyster till mig: Hanna, har du målat på dina byxor? Nej, dom ser ut såhär, svarade jag. Då sa hon: Men är dom smutsiga då? Nej, det är dom inte heller, sa jag då. Om min lillasyster kommenterade mina byxor imorse får jag nog räkna med att få ett par kommentarer till på dagiset idag, haha! Men jag gillar dom, tycker dom är snygga, men barnen fattar inte det!

Nu ska jag sminka mig och borsta mina tänder. Sen är jag färdig för jobb. Börjar klockan 10 på Gullvivan. Ska vara på Bullerbyn (dom allra minsta) idag och det har jag längtat lite efter. Trivs väldigt bra där :) Jobbar med Elin idag med, kul :) Jag slutar vid 4, så vi hörs efter det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0