SÖNDAG

Hej igen!


Nu har jag fått uppdatering från handbollsmatchen. Pappa stod ute och tvättade bilen och fick då uppdateringar av Uffe, våran granne. Jonas, hans son, blev inringd imorse så han fick sms från frugan hur det gick i matchen. Såklart var jag ute och frågade hur det gick ett par gånger. Fick ett sms av Malin när matchen var slut. Grabbarna hade lett med 9-8 i halvtid, men hade tappat till 16-13 och så slutade även matchen. Dom hade kämpat på jättebra och det tvivlade jag inte en sekund på. Måste bara jobba lite på att orka hela matchen. Det tar vi tag i på träningen imorn :)

Sedan jag skrev senast har vi städat huset här hemma. Det går rätt så snabbt när man är flera. Har också hunnit med att äta lite nudlar till lunch och målat naglarna igen. Snart ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning. Vi hörs innan jag sticker iväg på hockeyn.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0