8 mars

Ny vecka igen, det är väl lite som är annorlunda den här veckan jämfört med den förra. Ska på lite partaj i helgen, in till motala på onsdag en sväng och sen hoppas jag på lite jobb. Idag tog jag en jättelång sovmorgon. Efter att ha gått upp halv 6 i lördags och halv 7 igår, så gick jag upp vid 11 idag. Har duschat, fönat håret och plattat det idag och har hunnit kolla på en film. Såg nästan hela filmen innan pappa och alice kom ner till tv:n och eftersom det var en skräckis så fick jag inte kolla färdigt på den, men ska försöka hinna med det. Det blir lite jobb ikväll mellan fem och nio, skönt med ett kort pass. Nu ska jag käka lite sen lunch, innan jag ska åka ner till jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0