28 mars

Söndag igen och snart är handbollssäsongen slut. Ställde klockan på kvart i 9 idag (egentligen kvart i 8) och är redan nästan färdig. Har ätit frukost, gjort iordning håret och tagit på mig kläder, så har bara tandborstning och sminkning kvar sen är jag helt färdig. Klockan halv 11 har vi samling till säsongens sista match där vi möter norrköpings 99lag. Vi brukar spela jättejämna matcher med dom, så vi hoppas på samma den här dagen med. Vi förlorade ju med ett mål mot dom senast, men vi spelade ju så bra, hoppas vi kan spela precis lika bra idag. Vill avsluta den här säsongen med en vinst, eller iaf en riktigt bra match från vår sida, så kom och stötta oss på läktaren! Det behöver vi :) Matchen börjar halv 12 sommartid, haha! Nu ska jag ta reda på lite grejer som jag behöver veta innan matchen och skriva ner en massa, sen ska jag åka till sporthallen. Skriver när jag kommer hem därifrån, vet inte riktigt när det blir, men det får vi se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0