16 mars

Har inte hunnit skriva nåt idag, för jag har haft fullt upp. Direkt när jag kom till vadstena imorse vid 8 så tog jag på mig träningskläderna och gick ner till jobbet för att kolla hur vårat gym är där. Det fanns ju riktigt bra grejer, de hade det mesta. Olika träningsmaskiner för alla kroppsdelar, cyklar, löpband och trampmaskin. Jag trivdes bra där nere, så ska träna där nere kanske 2 gånger i veckan, sen ska jag ju såklart ut och gå nästan alla dagar i veckan. Så nu har jag börjat mitt nya liv :) Tog en promenad efter gymmet med. När jag kom hem åt jag lite frukost och efter det satte jag mig vid symaskinen och började sy kuddfodral till mina stora och små kuddar, blev jättebra! :D Det tog en väldans tid eftersom maskinen krånglade hela tiden, men blev färdig till slut. Så nu har jag gjort allt som jag skulle göra idag, har hunnit med en dusch nu med. Så ska göra iordning mig och efter det åker jag till sporthallen för handbollsmatch. Sen åker jag hem till mjölby med mamma, är väl hemma vid 8tiden. Skriver senare ikväll.





Kommentarer
Postat av: Sanna

fan va duktig du är då! :) jag måste med börja röra på mig!

2010-03-16 @ 15:31:48
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

jo visst är jag, vi får se hur länge det håller i sig, haha!

2010-03-17 @ 00:05:22
Postat av: elinmahrs

DUKTIGA DU!!! nar jag kommer hem gor vi sallis..

2010-03-17 @ 10:02:17
Postat av: hannah

Haha. Nångång ibland kan vi gå tillsammans, men jag kan inte gå ut och gå med någon, vill gå själv, det funkar inte annars :P Men vi kan ju träna på jobbet ihop! :)

2010-03-17 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0