10 mars

Somnade i soffan igår kväll, sen så vaknade jag typ mitt i natten och gick till sängen och sov sista timmarna. Men hade svårt att sova på morgonen. Från klockan 7 så fick jag meddelande efter meddelande hela tiden. När man får meddelande klockan 7 på morgonen blir man ju lite fundersam på vem det kan vara som skickar så tidigt. Men när jag kollade på mobilen så var det jobb-sms jag fått, sedan fick jag ett till klockan 8 och ett till vid 10 tiden. Så ska jobba imorn, på fredag och nästa vecka med. Först så tycker man att det är så jobbigt att få såna sms, men ju mer man tänker på det så blir det riktigt gött. Har redan kommit upp i många timmar den här månaden, så lönen blir härlig att få:) Men nu ska jag sminka mig, sen ska vi åka till motala. Jag ska till ungdomsmottagningen, till stan en pyttesväng och hem till farmor och städa lite och så. Kommer väl hem nångång på sen eftermiddagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0