Något att fördröja tiden med...

Hittade ett test, eller rättare sagt en massa frågor på Madde Anderssons blogg, så tänkte att det kan man ju fördröja tiden med.



Utsidan


1. Ska han ha långt eller kort hår? 

Svar: Han ska ha helt lagom långt hår. Man ska kunna rufsa och pilla lite sådär i det iaf. 

2. Klä sig snyggt? 

Svar: Det är ju alltid trevligt med killar som klär sig snyggt, men jag föredrar en ledig och fräsch klädsel. Finns inte mycket snyggare än jeans och vit tischa bara. 

3. Snobb, punkare eller hiphopare?

Svar: Måste man välja nån?? Jag vill ha en sportkille.

4. Lång eller kort?

Svar: Längre än mig iaf.

5. Ögonfärg? 

Svar: Det kvittar, gillar både blå och bruna.

6. Hårfärg? 

Svar: Blond ska det va!

7. Ska han ha muskler? 

Svar: Äsch, det är la skitsamma...

8. Ha någon piercing? 

Svar: Spelar ingen roll, jag diggar ögonbrynet och bröstvårtan.

9. Vad kollar du på först ex. ögon, hår osv? 

Svar: Ögon och rumpa!

10. Tatueringar?

Svar: Gör mig inget, bara det är smakfullt. Gillar inte tjejtatueringar och tribaler. Text är snyggt!



Insidan


1. Ska han vara blyg eller social? 

Svar: Han måste vara social.

2. Ska han vara romantisk? 

Svar: Absolut!

3. Ska han vara lätt att prata med? 

Svar: Det är nästan det viktigaste. Finns inget värre än när konversationen bara dör. Hellre en som pratar för mycket än för lite.  

4. Ska han vara rolig? 

Svar: Yes! 

5. Ska han vara omtänksam? 

Svar: Mmm, men inte för mesig och ompysslig.  

6. Kontrollfreak? 

Svar: Till en viss grad. Jag är ju det och det är inte lätt att leva med någon som är raka motsatsen. Men inget freak kanske...

7. Ska han bestämma allt? 

Svar: Nej, jag älskar att bestämma! Han kan få bestämma nån gång ibland.  

8. Ska han beskydda dig? 

Svar: Mm :)

9. Ska han kunna lyssna bra? 

Svar: Ja!

10. Ska han lita på dig? 

Svar: Det måste han, men jag är ganska lätt att lita på.



Övrigt


1. Hur stor får åldersskillnaden vara? 

Svar: Åldern har ingen betydelse alls för min del. Är det rätt så är det rätt, då är en simpel siffra ingenting. 

2. Pluggis eller inte? 

Svar: Både och. Måste ha en människa som man kan diskutera vettiga saker med. Lagom allmänbildad är bra!

3. Spelnörd?

Svar: Nae tack! Att spela nångång ibland, men absolut inte hela tiden.

4. Röka eller snusa?  

Svar: Helst inte... men vem feströker inte?? Inget fel med det.

5 .Ska han festa mycket? 

Svar: Lagom mycket. Inte varje helg, men några gånger i månaden . 

6. Ska han bry sig om vad sina vänner tycker? 

Svar: Man ska alltid respektera sina vänners åsikter, men han måste kunna avgöra själv och inte låta andra påverka en för mycket.  

7. Vilket land ska han komma ifrån? 

Svar: Vilket land som helst. Jag gillar ju helst svenskar, men det kan ju ändras på. 

8. Vad är viktigast, utseendet eller personligheten?

Svar: Definitivt personligheten, men ett trevligt utseende är ett stort plus :)

9. Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? 

Svar: Lite svårt att tänka mig det. Men man ha alltid låta folk få en andra chans.

10. Vad ska han helst jobba och hålla på med på fritiden? 

Svar: Han ska helt klart vara sportintresserad, gärna utöva någon själv. Sen får han jobba med vad han vill.  

11.
Vad säger du om barn?

Svar: Jag vill ha barn, gärna två-tre stycken och gärna snart. Kanske inom 5 år :)

12. Namn på barnen?

Svar: Mina barn ska heta Tove eller Thea och Texas eller Noah. Mer har jag inte kommit på.


Det var alles! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0