Life in a glass house!

Det är helt sjukt vad mycket bra man kan hitta på internet alltså! Eller egentligen är jag inte förvånad, men nu har jag hittat en sida där man kan se alla avsnitt av One Tree Hill. Säsong 1 till säsong 7. Nu säger väl alla, men den har funnits länge... jo jag vet. Men man blir ju så glad när man hittar den ändå. Så nu ska jag försöka ladda hem alla hundratals avsnitt, så jag kan ha ett helt maraton av O T H när jag är ledig. Jag lägger in ett utav dom bästa avsnitten här på bloggen. Nu ska jag kolla färdigt på ett avsnitt till, sen ska jag kolla på Miami Medical.






Kommentarer
Postat av: amanda

Det har jag vetat länge mealdrig hittat!

Jag blev jätte glad :D

2010-06-27 @ 20:35:58
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag med! Men det går bara att kolla i 72 minuter, sen måste man vänta i en timma innan man kan kolla igen. Lustigt, men så är det när man inte har typ premium på den sidan. Älskar OTH for life! ;) haha

2010-06-27 @ 23:53:03
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0