11 Juni

Oj,  vad sent det blev igår. Satt vid datorn och fick en massa låtar av Hanna och dom var väl färdigskickade vid kvart över två tror jag. Efter det satt jag kvar och la in typ 75 låtar på min telefon så det tog lång tid det med. När jag gick och la mig så var jag ju tvungen att lyssna på låtarna med, så jag somnade nog inte förens vid 4tiden. Men så sov jag till elva idag med, så har sovit ut ändå. Känner mig rätt så bra idag (ta i trä!), har än så länge inte tagit några tabletter eller hostmedicin idag, så vi får se hur länge jag klarar mig utan det. Nu ska jag bara borsta tänderna och sen åka in till Motala en sväng. Ska hälsa på farmor, handla mat och lite annat. Vet inte alls när jag är hemma, det märks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0