Weekend

Nu har både Elin och Amanda åkt hem. Vi har suttit länge och diskuterat med Emilia över datorn om vart vi vill åka och så. Just nu väljer vi på Alanya eller Sunny Beach. Som den bulgarien-älskande människa jag är så vill jag självklart till S B. Men det verkar som att dom andra vill till Alanya. Det blir nog bra det med. Men nu hittade vi inte den resan på Resias hemsida, utan bara Bulgarienresan, så vi får hoppas att den finns. Vi ska ringa dit imorn och sen ska vi till Resia i motala och beställa där så allt blir rätt. Hoppas på det bästa (och att dom andra ändrar sig till att vilja åka till S B!)  Haha


Jag skulle ju berätta om vad jag ska göra i helgen. Imorn jobbar jag till tre tiden där runtomkring, sen åker jag hem, packar färdigt det sista och sen åker jag med familjen till Nyköping. Där ska vi äta nåt gott på fredagkvällen och sen sova i pappas jobblägenhet. På lördagen ska vi åka till Stockholm. Det tar ju bara en timma eller nåt in dit. Där ska vi kanske gå en snabbis på stan (Vill till Gallerian och till Zara) och sen åka ut till Grönan på eftermiddagen och kvällen. Sommarkrysset är ju där med, så blir att lyssna på bra musik till karusellåkningen. Jag hamnar väl i Tilt igen och får värsta dödsångesten. Undrar varför man gillar att plåga sig själv sådant?! Men kul äre. Äter väl nåt på grönan, sen åker vi tillbaka till Nyköping och sover där. På söndagen vet jag inte vad vi ska göra på dagen, kanske bada nånstans, men vid 6 ska vi tillbaka till Sthlm för att gå på DJURGÅRDEN - Kalmar på Stadion :) Har aldrig sett en match på stadion, så efter 20 år som DIF-supporter är det dags! Hoppas på en vinst! Efter matchen åker jag och Samuel (kanske Emma och barnen med) hem till Vadstena igen. Ledigmåndag med, så hoppas på bra väder så man kan sola. Det är min helg det. Har inget internet än i lägenheten så datorn lämnar jag hemma. Skriver ett snabbt inlägg imorn, annars hörs vi efter helgen! :) Hade!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0