Trying to escape

Nu har jag kommit in igen från min lilla promenad i regnet. Det var väldigt skönt att få vara ute en sväng, iaf första 10 minuterna, men efter det började det ösregna så in i vassen alltså. Det var som att hela himlen öppnade sig och bara hällde vatten över mig. Jag kommer inte ihåg senaste gången jag var så blöt när jag kom hem. Jag mitt nöt tog ju ingen regnjacka heller, utan gick i min VHF-jacka, så det var inte alltför smart. När jag kom in rann det vatten innanför mina underkläder till och med och det var mindre skönt. Men nu har jag precis kommit ut ur duschen, så nu är jag varm igen. Jag ska snart ta lite att äta och sen ta på mig jobbarkläderna. Börjar jobba kvart över 4 och jobbar till kvart över 9. Lagom pass ikväll och det är med Erika, så går nog bra det här :) Det blir att följa både höjdhoppsfinalen och Speedwayen från jobbet. Kommer hem runt halv 10, så vi hörs efter det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0