Stranden

Var på stranden med mamma och samuel idag. Det var så skönt med en avkopplande stund med sol och bad. Eller det blev inte så mycket sol, men mycket bad. När vi kom dit spelade Samuel och jag minigolf som jag vann med 1 slag! Vi var väl inga storspelare om man säger så. Jag slutade på 63 slag och han på 64 slag. Efter det gick vi tillbaka till mamma och dom köpte lite mat. Blev pommestallrik såhär på stranden,  mumsigt. Efter det badade vi fram tills vi åkte hem. Samuel och jag hoppade i vågorna och hade det skitkul faktist. Förstörde nog min bikiniöverdel i vågorna, men det var så kul, så det gjorde inget, haha. Tvättade håret i vattnet med, det är så underbart! Åkte hem vid 4tiden.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0