ONSDAG

Älska bilden från i Måndags.



Vilken underbar dag det är. Vädret är sådär lagom varmt och det blåser härligt. Jag har haft en helt okej dag på jobbet, inte alltför stressigt utan det har varit lagom mycket att göra. Somnade så gött i soffan på rasten och när man vaknar med streck över hela ansiktet och armarna tror väl folk att jag slår mig själv. Men jag somnade bara så gött på armarna, haha. Slutade vid fyra och tiden gick så snabbt. Träffade Mickan och Emmeli på vägen hem som satt och var parkeringsvakter på kungsvalla inför diggiloo ikväll. Jag får följa med Mickan in på Diggiloo om jag vill ikväll, men just nu tror jag att jag skippar det. Ska ju äta lite kvällsmat med familjen + Ingela och Elin i Hamnparken, sen är det ju fotboll ikväll med (HEJA TYSKLAND), så jag tror det blir tajt med Diggiloo. Men ångrar jag mig så fick jag höra av mig. Kan ju vara kul att kolla in en sväng om hon inte hittat nån annan att gå med. Men nu måste jag tvätta av mig lite och bli lite fräsch innan vi ska cyklar ner. Den här gången ska jag inte glömma mobilen som jag gjorde förra gången, för det kan faktist bli rätt så bra kort där nere i solen :) Vi hörs mer när jag kommer hem senare! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0