FREDAG

Så, nu är det äntligen helg. Jag vet inte när jag längtade så mycket efter helg som just idag. Har varit lite lättirriterad på jobbet idag och det har varit lite halvrörigt. Det passar inte mig, men dagen gick ändå rätt så snabbt. Skönt när man jobbar med bra personer iaf, blir lite lättare då. Men nu har jag precis kommit hem från stan. Köpte lite gott mousserande vinsystemet som jag, Karin och Elin ska njuta av ikväll. Blir räkor, ost, kex, vin och annat smått och gott nere hos Elin. Så blir en underbar kväll. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka in till Motala (Harrys eller Hugos??) till Emilia senare eller om jag ska stanna hemma. Jag är grymt sugen på att gå ut, men sen vet jag inte om jag orkar och har pengar till det. Vi får se vad det blir. Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och göra iordning mig lite. Vi hörs senare om jag åker in till Motala eller är hemma, det får vi se...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0