And it gets so lonely



Nu är den här sista dagen av ledighet över. Lite för lite med två dagars ledighet tycker jag, inte kul alls. Men idag har jag iaf suttit ett par timmar på mammas jobb och skickat in lite ansökningar. Tror jag fick det till 6-7 jobb eller nåt sånt. Det skulle väl vara faan om man inte ens får komma på en intervju. Det är min tur nu! Hittade ett jobb i vadstena, ett i motala, ett par i Jönköping och två jobb i Oxelösund. Jag känner mer och mer att jag kan tänka mig flytta härifrån en sväng, sen kan man ju alltid flytta tillbaka någon gång i livet.

Ikväll har vi ätit den goda woken som pappa och emma gör. Idag var den extra god faktist. Har också kollat på Greek och Miami Medical och nu ska jag kolla på Paradise Hotel. Sen ska jag duscha och sova. Imorn blir det jobb igen, 7-17.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0