24 Juli

Nu tog det verkligen helt stopp...

Vad ska jag skriva om idag. Jag brukar inte ha några större problem med att hitta på nåt att skriva om om jag inte jobbar så att säga. Men idag är jag ju ledig och nåt roligt borde man ju komma på att skriva om. Hade iaf en riktigt trevlig kväll med Elin och Karin igår. Fast det hade varit riktigt roligt att gå ut igår, men idag är jag stolt över mig själv att jag vaknar utan huvudvärk och fortfarande har kvar pengarna i plånboken som jag tog ut igår. Nu ska det sparas pengar fram till Ullared. Ska nog bara köpa det där från H&M, sen ska jag inte handla ett dugg fram tills dess. Iofs så har jag aldrig hittat så mycket på Ullared när jag varit där, men bara för att jag säger det kommer jag väl hitta massor. Det är ju ett tag kvar tills vi åker dit, så att hålla i pengarna kommer bli svårt, men jag ska klara det. Känns iaf skönt att ha hela resan till Alanya är betald så att man bara kan åka dit utan att egentligen ha några pengar som helst med sig. Men jag ska ju självklart ha med mig pengar för att kunna gå ut och partaja och för att kunna shoppa!!

Nog tjatat om det. Nu ska jag göra iordning mig lite, för snart kommer mamma och då ska vi åka till Mjölby. Ska sova där inatt, men kommer tillbaka hit imorn. Får se om jag kanske tar farmors bil istället, så att jag kan åka tillbaka till Vadstena när jag vill imorn, istället för att åka med mamma vid 7 på morgonen. Vi får se. Ikväll ska jag bara mysa med Mamma och ta det lugnt. Var väldigt längesen jag var i Mjölby. Söka jobb ska jag göra med, får inte glömma det.

Det flöt visst på rätt så bra med skrivandet idag ändå, haha. Vi hörs senare! :)






Kommentarer
Postat av: amanda

När ska ni till Ullared? vill me föja med.

2010-07-24 @ 21:07:10
Postat av: hannah

Vi ska nog den 10-11 aug. Emilia, mamma, ulrika, simon och samuel ska åka. Vi ska hyra stuga och så om det finns ledigt. Vi får åka en annan gång :)

2010-07-25 @ 00:12:25
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0