You can call me

MANBOY! eller kanske inte, ladygirl eller nåt kanske är mer passande. Men kollade precis på Melodifestivalen och måste säga att det var lite bättre idag än förra veckan. Jag tyckte mycket om Orsa spelmäns låt Underbart, den var jättefin :) Sen gillade jag också Hanna Lindblads låt, eller kanske mest om hennes arrangemang än låten. Men tyckte det var synd att hon inte gick vidare. Andreas Johnson och Paulines låtar kunde man ju varit utan. Den bästa ikväll var ju ändå Eric Saade, kände på mig att det skulle vara bra redan när jag läste att han skulle vara med och den var ju kanon! Älskade låten, dansen, kläderna, håret och Vattnet! Aaa, allt egentligen :) Så kul att han gick till final, nu hoppas vi på att Orsa Spelmän också går vidare via andra chansen.



Eftersom jag jobbat hela dagen så har jag inte hunnit ta några bilder på vårat hus och hur det har blivit, men ska verkligen försöka hinna med det imorn. Nu ska jag kolla på skidskytte i OS och jag vill se medaljer rulla in :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0