they will be damn proud of me

Kom hem från Motala nyss med typ ingenting. Hittade ett par tights eller strumpbyxor var de nog. De var blommiga i alla möjliga färger, så dom ska jag ha på mig imorn. Sedan hittade jag lite smycken tills imorn med, det var ett benvitt pärlhalsband och örhängen med en stor vit fjäder i varje. Men jag hittade inga prydnadsgrejer till mitt rum, det var trist. Det fanns ingenting att ha, sen hade jag inte så mycket tid på mig heller.

Nu har jag slängt i mig två mackor och ska åka ner till jobbet om en halvtimma. Ska jobba till kvart över 9 ikväll, så är väl hemma vid halv 10. Då tar jag helg.



Kommentarer
Postat av: emilia

var dom där fjäderörhängena från gina? jag har med såna isf:)

2010-02-19 @ 16:32:44
Postat av: hannah

mm, det var dom..

2010-02-19 @ 22:57:30
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0