Stockholm

Har haft en riktigt bra dag i Stockholm. Vi åkte ju som sagt vid 7 imorse och var väl uppe i stockholm vid strax före 11. Då stressade emilia och jag runt på stan för att hinna med alla affärer som vi skulle gå i. Hade ju bara typ 3 timmar på stan, så det var snabba puckar. Handlade lite grejer, nästan bara nödvändigt faktist, så det var ju bra. Jag lägger upp lite kort på det jag köpte nedan. Emilia handlade lite med, kommer inte riktigt ihåg vad, men så kan det va ;) Det var kändistorrt i sthlm idag, men träffade faktist en iaf. Det var Stefan från Paradise Hotel, vet inte om han jobbade i någon affär i Gallerian eller nåt, men där träffade vi honom iaf. Eftersom vi hade så tajt med tid så hann vi inte äta nåt idag, eller emilia slängde i sig en macka bara. Så jag åt inget på hela dagen, men tänkte inte på det eftersom vi hade rätt så bråttom på stan, ville ju hinna med allt liksom. Efter att vi shoppat färdigt fick vi rusa till China teatern där musikalen Hairspray visades. Den var faktist riktigt bra, sevärd musikal med riktigt grymma sångare/sångerskor och dansare :) Åkte hem efter den och var väl hemma vid 11 tiden tror jag. Jag lyssnade på melodifestivalen på telefonen på vägen hem med. Tyckte det var rätt så bra låtar med idag. De som jag gillade bäst var Neo, Anna Bergendal, Sibel och det där skatepunk bandet som jag inte kommer ihåg namnet på. Tyckte att Neo och Anna skulle gått vidare till final, men det blev väl rätt så bra ändå. Gillade iofs inte Peter Jöbacks låt över huvudtaget, men så äre.

Nu ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött nu. Lägger in lite bilder från idag. Tog väl bara tre stycken eller nåt och sen på mina köp med. Natti folket!!






Musikalen på China. Man fick inte ta några kort därifrån, men tog ett innan bara.






Min underbara sommarklänning som jag hittade på Zara.



Linne med kedjor från Gina.



Enkelt svart linne från Gina.



Svart kavaj från BikBok.



Svart "bomullsboustiere" från WeekDay, som man kan ha under kläder.



Zebrastrumpor från Gina.



Fejkglasögon från BikBok som amanda och jag ska ha delad vårdnad av.



Sedan köpte jag bara lite hårnålar och annat smått och gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0