så tröttsamt

det är inte ofta som jag somnar när svenskarna deltar i OS, men när de svenska tjejerna körde skidskytte-stafetten var det så tråkigt att jag faktist somnade på sista sträckan. Det känns så trälit att kolla när vi är ett medelmåttigt lag och det intresserar inte mig för fem öre. Jag vill ha medaljer och det är det enda som räknas. Jag vet att en del tycker jag är konstig, men jag är en tävlingsmänniska. När jag vaknade så var det semifinaler i skicross och även där blev det en besvikelse. Anna åkte ut i semin efter en dålig start och kom aldrig ifatt, men jag tycker ändå att skicross är en rolig sport. Nu ska jag kolla på curling, Sverige spelar mot Danmark. Nu vill jag ha vinst :) Sen ska jag sova tror jag. Vet inte alls vad jag ska göra imorn, men är sugen på att hitta på nåt. Men gärna nåt som är gratis eftersom jag ska till Stockholm på lördag och gå på Hairspray och shoppa loss, så måste spara pengarna tills dess. Men om någon vill hitta på nåt, hör av er! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0