Onsdag

Kom hem från jobbet förut vid halv 10 och var så sugen på att kolla på programmen som jag spelat in medans jag jobbade. Men när jag satte mig i soffan så insåg jag att inget av det jag programmerat hade spelats in. Istället för det bandet jag satt i så satt det förbannade bandet med Julkalendern från 1996 eller nåt i videon. Det jävla programmet går hela tiden och det är så mycket tjat om den där gröna julhunden som trots att han är hammarbyare så är han älskad i det här hushållet. Så iaf, blev skapligt irriterad när ja kom hem, ibland undrar man vad småsyskon ska vara bra för??! ;D Så istället för att kolla på det så käkade jag lite god kvällsmat och kollade på GE Galan (tror jag det var). Kan någon förklara för mig varför många trestegshoppare/längdhoppare ska ha mellanlångt hår och örhängen i öronen?? Det är så fult, usch vad jag hatar det. Det är det enda jag kan tjata om när jag kollar på det. Då får man höra pappas ständiga svar på mina kommentarer när vi kollar på sport - DET ÄR INGEN SKÖNHETSTÄVLING Hanna!! - MEN JAG MÅSTE FÅ KLAGA LITE. KOLLA HUR DOM SER UT EGENTLIGEN?!! svara jag. Och pappa bara suckar, haha!

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska kolla på efterlyst på tv3play nu och sen sova. Beställde precis en jättesöt namnskylt till jobbet, med en liten rosa elefant på och mitt namn såklart. Natti!




Kommentarer
Postat av: elinmahrs

Gar det sakna en manniska sa mycket som jag saknar dig?!?! alska bilden <3

2010-02-11 @ 07:17:39
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, det gör det nog inte för jag är en sån underbar människa, haha! Saknar dig !! puss

2010-02-12 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0