I WANT YOU TO KNOW

Hur kan en människa vara så trött??? Fast det kanske inte är alltför konstigt att jag är det ändå. Efter att inte ha sovit alls mycket inatt p g a alla jobbiga mardrömmar och min förkylning och jobbat mellan 7-16, så har det sina orsaker. Somnade när jag kom hem från jobbet förut, sov väl bara någon halvtimma, men gud så gött det var. Men är fortfarande trött, så det blir nog tidig läggning ikväll. Inget jobb imorn iaf, amanda ska färga mitt hår. Måste få liv i min risbuske till hår, nu är det bara för tråkigt och fult. Så det ska fixas. Sen blir det väl att rensa ut en massa grejer och packa inför flytten också, så jag har nog att göra imorn ändå. Nu ska jag äta mat och tillbringa resten av kvällen i soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0