I feel the tears keep falling down from my eyes

Att jag aldrig ska tuffa till mig. Jag såg när Anja gick upp på pallen förut och HON grät och JAG grät och ANDRÉ POPS grät -ALLA grät!! Jag blev väldigt tagen av att hon lyckas ta medalj trots hennes otäcka krasch igår. Jag vill aldrig mer se någon krascha så som hon gjorde. Jag är så glad för henne att hon fick medalj :) Men något som jag är mindre glad åt är skidskyttet som jag nyss såg. Ferry och Bergman var ju helkassa, de sköt åt helvete för dåligt idag och som grädde på moset var det två norrbaggar som var på pallen, det var ju skit. Inget illa om Norge, men i OS kan dom få misslyckas hur mycket som helst! Nu ska jag glömma OS för ett tag och kolla på det tredje avsnittet av Vampire Diaries, har ni inte sett det så kolla på det. Sen ska jag sova. Blir nog en snabbtripp till Motala imorn för att hitta nåt att ha på mig på lördag och kolla efter lite roliga prydnadsgrejer, sen jobb på kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0