Fredag

Blir lite dåligt med skrivandet just nu, men har inte alltför mycket att skriva. Idag var jag som sagt med amanda och kollade på ett hus, det var väl fint, men det låg ganska så långt ut och långt ifrån stan. Men får se vad dom bestämmer sig för. Bara dom båda trivs... Sedan var jag på handbollsträning där vi bara var 5 stycken som tränade, inte alltför kul faktist. Men killarna övade lite olika skott och körde lite strafftävlingar. På vägen hem åkte samuel och jag och köpte lite godis till kvällen. Sedan har vi bara ätit lite god mat och kollat på tv ikväll. Eftersom det förmodligen är sista dagen vi har gratisfilmer på tv:n så har jag kollat på 2 hela SAW filmer och en liten del av den sista med. Dom är riktigt bra tycker jag, men i dom sista filmerna kan det lätt bli för magstarkt även för mig. Men måste ju se dom iaf :P 

Nu ska jag kolla några omgångar av curling-finalen mellan Sverige och Kanada, sen ska jag plocka fram lite kläder och gå och lägga mig. Kanske läsa ett kapitel med. Imorn bitti ringer klockan redan vid kvart i 6 eftersom bussen till Stockholm åker vid 7. Men skönt att kunna sova i bussen iaf, det kommer Emilia att göra kan jag lova. Hon jobbar till 2 eller nåt sånt inatt så hon kommer nog vara skapligt trött. Men jag tar väl med mig min kära bok så jag har nåt att göra. Om jag glömt att berätta vad jag ska göra där, så kan jag göra det nu. Vi ska först gå på stan och shoppa galet. Emilia och jag har gjort en lista med affärer som bara måste besökas!! Sen ska vi kolla på musikalen Hairspray. Kommer väl hem sent som bara den. Jag håller tummarna för bra väder och väglag så vi slipper köer iaf.

Aja, kommer att mobilblogga nåt imorn från sthlm, men annars skriver jag väl på söndag. Ha det bra! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0