8 februari

Jag har haft en sån hemsk natt med en massa mardrömmar. Det började med att Karin och jag gick omkring och bar på en madrass genom hela vadstena och vi var förföljda av Svartenbrandt (ni vet Jackie Ferms pappa, hennes blogg var den sista jag läste innan jag gick och la mig igår). Först gick vi ner till hamnparken, sen hamnade vi uppe på Hertigens parkering där vi satte oss i en bil, tror min kusin maria satt i den vid förarsätet, sen försvann Karin. Det samlades en massa män utanför bilen, vi blev omringade av säkert 10 personer som alla hade gigantiska vapen och började skjuta. Polisen kom efter ett tag och kunde hjälpa oss ur bilen. Men när jag kom ut därifrån blev jag så chockad av vad som hade hänt (i drömmen alltså) så jag bröt ihop totalt. Sen efter det vaknade jag. Hade sån ångest när jag vaknade så jag kunde inte sova över huvudtaget. Somnade aldrig inatt. För det första så gick jag inte och la mig förens vid kvart i 1 och somnade kanske vid halv 2, sen sov jag till två, sen har jag varit vaken fram tills nu. Så det var bara att knalla upp när klockan ringde vid kvart i 6. Börjar jobba klockan 7, så det är bara att tagga te. Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0