CHRISTMAS EVE

Julmat, nej inte julmat, TACOS! Det var vad som serverades hemma hos familjen Jonsson-Asplund-Malmqvist idag på julafton. Konstigt, nej, bara lite originellt. Jag vet inte om det var så många svenska familjer som satt framför Kalle Anka på julafton och åt tacos. Men satan vad gott det var. Vi har ju ätit julmat hela förra helgen och alla rester i dagarna efter det. Så det smakade mer än bra med tacos!

Nu ska jag byta om och göra iordning mig, för att efter Kalle Anka hämta upp Emilia hos sin pappa. Då åker vi ner till Mormor&Morfar för att fira lite jul. Det blir paketutdelning och en massa annat. Just nu känner jag inte för att festa ikväll, men det kan ju ändras. Isf blir det nog Hörnet en sväng, men vi får se.

Vi hörs när vi hörs. Senare ikväll eller imorgon, det märks! :)





Det funkar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0