22 December

Jaaa, jag skyller mitt dåliga bloggande13 timmars sömn!! Ja, 13TIMMAR. Det är så länge jag har sovit inatt. Efter kvällsmaten igår skulle jag kolla på Filip&Fredrik, men jag lyckades somna i soffan innan det ens hade börjat. Jag sov från klockan 8 igår kväll och fram till klockan 10 imorse. Kan ni tänka er ... jag var så himla trött så jag kunde inte hålla mig vaken. Idag är jag väldigt utvilad och det är ju inte så konstigt. Jag behövde den där sömnen kände jag.

Men nu är jag vaken iaf. Jag har ätit frukost och kollat på 4 avsnitt av Mysteriet på Greveholm med lillasyster. Hon tycker faktist att det är väldigt bra även fast hon bara är tre och ett halvt år. Men lite läskigt är det nog med alla spöken som är med. Jag älskar fortfarande det och jag tycker nog att det är den bästa julkalendern genom tiderna! 

Nu måste jag göra iordning mig, för att snart åka iväg till Motala. Jag ska möta upp Emilia och gå på stan en sväng. Ska hitta lite julklappar och annat. Vid kvart över tre ska jag vara hos Maggan för att fixa till frissan lite. Det är nog första gången jag verkligen inte vet vad jag ska göra med håret. Jag är sugen på att lägga i lite mörk färg, men samtidigt vill jag vara ljus. Men jag gillar förändring, så vi får se hur det blir.

Vi får höras när jag kommer hem från motala senare sen!!




 

Kommentarer
Postat av: sanna

ja, mysteriet på greveholm är lätt bästa julkalendern! :)

2010-12-22 @ 13:29:20
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0